Jön a megoldás a VR szemüvegek legnagyobb bajára
Viszlát pixeles és csíkos, elmosódott képek! Vagy legalábbis van némi javulás. Önmagában jó ötletnek tűnhet okostelefont használni a virtuális valóság megjelenítéséhez, de az a helyzet, hogy a kijelzőik nem erre lettek kitalálva, és hiába a nagy felbontás, ha a VR által megkövetelt frissítési követelményeket nem tudják teljesíteni.
Zsákban hozza a virtuális valóságot az MSI
Hátizsákként akasztaná ránk az MSI a VR-t. A tajvani vállalat legújabb termékével kötöttségek nélkül mozoghatunk a (virtuális) térben, már amennyiben kifizetjük a termék igencsak borsos árát. Kifejezetten virtuális valósághoz készített mobil, hátizsák kivitelű komplett rendszert az MSI.
Szétkapta a PSVR-t az ifixit.com!
Az ifixit.com -ot arról ismerjük, hogy különböző kütyüket szednek darabjaira és értékelik javíthatóságuk egyszerűségét 1-10-es skálán. A PlayStation VR egy előkelő 8-as értékelést kapott, mely 1-el meghaladja az Oculus Rift és HTC Vive pontjait.
A Microsoft a feje tetejére állítja a virtuális valóságot
Legalább is abban az értelemben, hogy aVR hamarosan végre mindenkinek megfizethető lesz. Azt már eddig is tudtuk, hogy a jövőre érkező, több cég által is gyártott Windows 10-kompatibilis virtuálisvalóság-szemüvegek közel sem lesznek olyan drágák, mint az Oculus Rift vagy a HTC Vive (sőt, a beígért 300 dolláros alapárral kicsit még a Playstation VR-nál is olcsóbbak lesznek), de most az is kiderült, hogy milyen vas fog kelleni a virtuálisvalóság-tartalmak futtatásához.
Jöhetnek a mozikhoz hasonló nyilvános VR termek
Az IMAX bő félmilliárd dollárt invesztál a speciális szobák kialakításába és a tartalmak fejlesztésébe. Az elsősorban a 3D-s mozijairól ismert kanadai IMAX az elkövetkező három évben körülbelül 550 millió dollárt, azaz körülbelül 160 milliárd forintot fordít a virtuális valósággal kapcsolatos fejlesztésekre.