
A 3D nem halott, csak átalakult
A ma árult tévéknek alig tizede 3D, pedig alig egy-két éve nem is lehetett olyat venni, amelybe ne lett volna beépítve a technológia. A piac azonban kimondta az ítéletet, a 3D nem kell. Legalábbis a tévén – mert a vr-szemüvegnek azért szép jövőt jósolnak most.

A virtuális valóság még sohasem tűnt ennyire szórakoztatónak
A Google tudja, hogy kell meghozni az emberek kedvét a virtuális valósághoz. A Youtube VR-verziójához készített film megnézése után mi legalább is azonnal indulnánk venni egy Daydream View-t.

A Google frissítette a Street Viewet a Daydream miatt
A Google új VR szemüvege a Daydream View hivatalosan is november 10-én jelent meg. Közvetlenül az indulás előtt a cég már frissítette pár fontosabb appját, hogy azokat az új Daydream rendszerrel is lehessen használni. A legutóbbi frissítést a Street View kapta.

Trackmania Turbo - ingyenes VR-támogatást hozott a legfrissebb patch
Keddtől már kipróbálhatjuk, hogy mit bír a gyomrunk a Trackmania Turbo legújabb változatában. A népszerű árkád autóverseny sorozat legutóbbi darabja, a Trackmania Turbo a keddi update-tel megkapta a korábban beígért VR-támogatást.

Darabokra szedték a Playstation VR-t
Az iFixit csapata műtőasztalra helyezte az új Sony PlayStation VR-t és darabokra szedte nekünk! Sonynak már több évtizedes tapasztalata van hardverek tervezésében és gyártásában, és már rengeteg nem VR Szemüveget készítettek, ezért nem meglepő, hogy a Sony VR headsetje fel tudja venni a versenyt a többi high-end virtuális valóság szemüveggel, melyek a piacon jelenleg elérhetőek.

A Samsung technológiájával új, különleges napi videókkal jelentkezik a The New York Times
A The New York Times és a Samsung Electronics America elindította a The Daily 360 nevű, a maga nemében egyedülálló vizuális digitális újságírási projektet. A The Times szerkesztősége naponta legalább egy 360°-os videót tesz közzé, így a nézők a híreket minden szögből megismerhetik. A Samsung szerte a világon Gear 360 kamerákkal és felszerelésekkel látja el a The Times újságíróit helyszíni tudósításaik elkészítéséhez.

Újabb VR-sportközvetítőt vásárol az Intel
Míg mások játékokkal, addig az Intel sportközvetítésekkel támadná a VR-piacot: a cég idén már a második, a sportesemények térbeli közvetítésével foglalkozó céget vásárolja fel, ezúttal a VOKE került a tulajdonába. Tovább gyarapítja virtuális valóság stratégiájához kapcsolódó erőforrásait az Intel, a chipgyártó bejelentette, felvásárolja a VR-sportközvetítéssel foglalkozó VOKE startupot. A cég az akvizíció pontos összegéről nem beszélt, a TechCrunchnak nyilatkozva azonban annyit elárult, a VOKE technológiája mellett annak legénységét, és jelenlegi üzleti tevékenységeit is bekebelezi, beleértve az NBA mérkőzések közvetítését az Egyesült Államokban és indiai sportesemények sugárzását is.