Nemrég írtam a HTC vezetőjének látomásairól az elkövetkezendő évekre. Most pedig a Unity vezérének víziója következik. Nem feltétlen számít az ágazat nagyarányú fellendülésére az elkövetkezendő 2017-es évben. Sajnos az eladási statisztikák nem feltétlen hozták azokat a mutatókat, amit még az év elején gondoltak. Visszaesésre semmi féleképpen nem számít, viszont sokkal lassabb növekedést jósol az elkövetkezendő évekre. Kell a technológiának 3-5 év mire eljut 10-100 millió felhasználóhoz.
Annak ellenére, hogy nem minden alakult úgy ahogy gondolták, (se a Unity se a VR számára) mindenféleképpen folytatják a Unity VR technológiákhoz való fejlesztését. Nemrég tették elérhetővé a Unity VR editort és múlthéten pedig a Google Daydream támogatását is megkapta a 3D videójáték motorjuk. Természetesen látják a VR-ben megbújó kihívásokat, de állnak elébe és folyamatosan szállítják majd a jobbnál-jobb ötleteket, amivel az emberek sokkal könnyebben tudnak majd virtuális valóság tartalmakat generálni.
Bizonyára sokkal jobban belelát a piac alakulásába és remélem igaza lesz azzal kapcsolatban, hogy 2020-ra már 100 millió fogyasztó fog hozzájutni a VR-élményhez. Az iparág gyorsan terjeszkedik és jelenleg a VR játékok, azok amik folyamatosan húzzák a mainstream felé, de amíg ilyen drágán árulják a VR sisakokat és használatuk is nehézkes (kábelek, szenzorok elhelyezése, kicsi felbontás, stb.) addig nem fog tömegekhez napi szintű felhasználásra eljutni.