További cikkek

Jelentősen élesedhet a VR-sisakok képe is
Akár meg is háromszorozódhat a VR-sisakokba kerülő képernyők pixelsűrűsége egy most kidolgozott kijelzőpanel-technológiának köszönhetően. A VR-sisakokba kerülő kijelzőknél nagyon fontos a pixelsűrűség – akinek volt már a fején a Samsung Gear VR-je, az tudja, hogy hiába haladja meg például a Galaxy S7 esetében ez az érték az 570 ppi-t, még így is igen pixeles és életlen képet kapunk, amikor pár centiről, nagyítólencséken át nézzük a kijelzőt.

A stabil Chrome-ba is megérkezett a WebVR
Jönnek a VR-tartalmak a Google böngészőjébe, igaz egyelőre csak a Daydream-képes okostelefonokon. A támogatott eszközök sorát a cég rövidesen bővíti.

VR-ban a Samsung az első
Több Gear VR kelt el tavaly, mint Oculus Rift, HTC Vive és PSVR együttvéve, számolgatta egy elemzőcég. A SuperData friss jelentése szerint valamivel több, mint 6,3 millió VR-headset kelt el a tavalyi évben.

DualPLAY Move kontrollerekkel
A PlayStation VR kiválóan teljesít VR környezet megteremtése során, viszont egy nagy gyengesége van a koncepciónak, az pedig a Move kontroller. A Sony pozíciókövetése viszonylag jól kezeli le a Move kontrollert, de lássuk be, a HTC Touch Vive-nál és a Oculus vezérlőnél gyengébb megoldásról van szó.

500 milliót kell fizetnie a Facebooknak az év technológiai perében
Félmilliárd dollár kártérítést kell fizetnie a Facebooknak egy kártérítési perben, amit még a Zenimax játékkiadó cég indított az Oculus nevű, VR-szemüveget gyártó cég ellen. Hogyan kerül a képbe a Facebook?